Oct 7, 2008

Lækkerier til Frk. D

Jeg følte lige, at jeg skulle forkæles i dag. Jeg ved ikke why, men det følte jeg altså. Så jeg fik lige bestilt en masse goddies på nettet (mit ynglings shoppe-sted). Det blev til disse ting:

Sex and the City: The Movie - Extented Cut (pre-order - den bliver først udgivet d. 14/10)

Pretty Woman - Special Edition

Røde stiletter med kæmpe sløjfe (asos har 20 % rabat på mange sko pt, så haps haps haps)

Mørke rød-ish neglelak fra Barry M, farven "Red wine"

... og en billet til gammel-elev fest på mit gamle gym til på fredag.
Desuden rundede jeg lige dagen af med salsa-time med Mikkel og efterfølgende catch-up på en masse gossip. Perfect! Nu vil jeg gå i seng med min bærbar og se endnu et afsnit af mtv-serien, The Hills.
/Jeanett






1 comment:

Dolly said...

Uh ja... En der også ser The Hills!
Ved ikke helt hvorfor jeg egentlig gider se det for det er jo rigtig dårligt tv, men... Girls love drama!!;)