May 1, 2009

Celebrating the 1st of May

Sorry I haven't blogged so much the last few days but I've been so busy preparing the 1st may. A lot of you may know this days as "The International Workers Day" and it's a day we celebrate here in DK. I'm in charge of the bar for a big party tonight so I've been soooo busy. But I promiss I'll blog again tomorrow (maybe with pictures from today??). Now I'm gonna take a shower, get dressed and then go a watch stand-up (with Simon Talbot) in the park. And later tonight we're going to have the party. It's gonna be so much fun! The only thing I'm pissed about is the fact that my stuff from asos still hasn't arrived so I had to come up with a plan B outfit-plan last night. Stupid asos. Are you planning on celebrating the 1st of May?

--------------

I må undskylde at jeg ikke har blogget så meget her de sidste par dage, men jeg har simpelthen haft så travlt med at forberede 1. maj. Mange af jer kender nok dagen som "Arbejdernes Internationale Kampdag" og det er jo som bekendt noget en del her i DK fejrer. Jeg har bla. til ansvar at arrangere en stor fest i aften og det er derfor jeg har haft lidt travlt. Men jeg lover at jeg får blogget lidt i morgen - evt med billeder fra i dag?? Nu vil jeg hoppe i bad, få tøj på og så smutte ned og se stand-up med Simon Talbot. Og senere er så den store fest - det bliver SÅ sjovt! Den eneste ting der ikke lige kører er at min pakke fra asos stadig ikke er kommet, så jeg blev nødt til at finde på en outfit-plan B igår. Dumme asos. Skal du fejre 1. Maj i dag?

No comments: