May 22, 2009

Latest buy: Ready for summer, thanks to H&M!


I'm almost summer-ready now - thanks to H&M (and my creditcard). I've already got the bikini in green, but I saw the pink version in the stores and the colour was SO gorgeous (this pictures doesn't do it any juice). Unfortunely the pink one was sold out in my size in the stores, but I just discovered that the webshop had it in my size! Yeah! And then I had to had the necklace that almost EVERYBODY has. I don't care though - I think it's so cool. I needed a flower more since I've plans on useing more of them at a causal tanktop (I've already got two).

What things do you still need to buy to be "ready" for summer?

-------------------------------------------

Så er jeg vist næsten sommer-klar! Tak til H&M og Hr. Dan(kort)! Jeg har allerede bikinien i grøn, men jeg har flere gange luret på den i den skønne pinke farve også. Farven er SÅ smuk - billedet doesn't do it justice! Desværre har jeg ikke kunne finde den i min størrelse i butikkerne derfor blev jeg super glad da jeg så at de havde den i min størrelse på webshoppen. Haps haps... ups.
Og så snuppede jeg lige halskæden som ALLE har efterhånden (ihvert fald alle i blog-land). Men jeg er lidt ligeglad, den er nemlig så cool at jeg blev nødt til at eje den. Til sidst snuppede jeg også blomsten, da jeg har planer om at bruge flere af dem på fx. en tanktop samtidigt (har allerede 2 i forvejen).

Hvad mangler du at købe for at du bliver sommer-klar?

No comments: