May 20, 2009

Latest buy: Tulip dress on Ebay


Just a quick entry from a break during my project. I just bought this tulip hem dress in coral on Ebay UK. I know that it fit since I already have it in black. But I love this colour and I think it will be great with light denim leggings, flats/or gladiator heels and my cropped denim jacket. And it was only £11 !!

You can find tons of tops like this one on ebay. Just search for "tulip hem dress" or look here

------------------------------

Lige et hurtigt indlæg herfra midt i en lille pause i mit projekt. Jeg har lige snuppet denne tulip hem dress i koral-farve på Ebay UK. Jeg ved den vil passe, da jeg allerede har den i sort. Denne farve er dog super lækker og jeg tror den vil være rigtig fin med lyse denim leggings, flats/eller gladiator stiletter og min korte denim jakke. Og den kostede kun £11 !! (ca. 95 kr)

Du kan finde masser af toppe lige som denne på ebay. Bare søg på "tulip hem dress" eller se her

2 comments:

Acie said...

... den er godt nok fin.. og Agurken er fristet.. Aghrr.

Miss Jeanett said...

... Og billig ;) 11 £ inkl porto er altså ikke alverden. Og de holder ret godt - jeg har haft min sorte i 3 mdr nu og den er stadig lækker! Overvejer også selv at snuppe den i blå.