May 17, 2009

Latest buy: Upcoming birthday-outfit

Asos Cross Front Sequin Top, £ 40
Get it here

ASOS Metal Horse Stud Earrings, £ 4
Get them here




My birthday is coming up and I need an outfit. I'm having some girls over for drinks and snacks - and later we're gonna hit the clubs. It's gonna be so much fun! Well, I've been eyeing this top on asos for some time now and I've desided that it should be a part of my birthday-outfit. I think I'm gonna style it with light denim leggings, high heels and lots of curls! I order the earrings because I need a pair of gold-coloured earrings for everyday use.

---------------------------------

Min fødselsdag nærmer sig og jeg har selvfølgelig brug for et outfit. Jeg får besøg at en masse tøser til drinks, snacks og bytur, så jeg har brug for noget at se lækker ud i. Jeg glæder mig allerede meget!!
Jeg har luret meget på denne top et stykke tid og i dag besluttede jeg at den skulle være en del af mit fødselsdags-outfit. Jeg tror jeg vil style den med lyse denim leggings, høje hæle og masser af krøller! Jeg snuppede lige øreringene med fordi jeg egentlig mangler et par guld-farvede øreringe til hverdagsbrug.

No comments: