May 3, 2009

My next buy: I heart Geeks

Topshop Sweet and Sour Love Geeks Tee, 18 £


I saw this t-shirt at Annes blog and I knew from the minute I saw it that I need to have this. I do heart geeks - they're the only way to go. They know how to treat women the right way! Smart-ass players are just so out of fashion, if you ask me...

The t-shirt is from Topshop and I'm gonna go by my local Topshop tomorrow and see if they have any left in my size. You can also get the t-shirt at Topshop's webshop here.

------------------------

Jeg har lige set denne t-shirt på Annes blog og fra det øjeblik jeg så den, vidste jeg at jeg bare MÅ eje den! Jeg elsker virkelig nørder - de er bare the only way to go. De ved sgu hvordan man behandler kvinder ordentligt. Smart-ass player-typer er bare så umoderne, hvis i spørger mig. Nej, alt magt til de mandelige nørder!

T-shirten er fra Topshop og jeg smutter lige forbi min lokale Topshop i morgen og ser om de har den i min str. I kan også få t-shirten på Topshops webshop her.

No comments: