Jun 13, 2009

Cyprus, I'm coming!

In 48 days I'm gonna sit here by this pool



I told all of you some while ago that I'm going to Cyprus this summer. Today I've just made the final payment so now there's nothing left but to sit back and wait (and order traintickets, but that's a minor detail). I've desided that I'm not allowed to shop a lot in july - I want to save money so I can have a lot of fun on Cyprus.
I've never been there before. Have any of you been there? Maybe you have some great tips?
Where are you going for your summervacations this year?

---------------------

Jeg fortalte for et stykke tid siden, at min sommerferie i år går til Cypern. Jeg har lige betalt det sidste af rejsen i dag, så nu er der kun tilbage, at læne sig tilbage og glæde sig (vi skal så også lige ha' lejet bil og bestilt togbilletter... men det er mindre detaljer). Jeg har besluttet, at shoppingen lige må aftage lidt i juli - jeg vil helst gerne ha' en masse penge til at ha' det fantastisk sjovt på Cypern.
Jeg har aldrig været der før - har i det? Måske er der nogle af jer der har nogle tips til hvad der skal ses dernede?
Hvor skal i hen på sommerferie i år?




No comments: