Jun 30, 2009

Gossip Girl - Season 3 pictures!!


I'm gonna apolygize in advance: the next 2 ½ month my blog will probably be overloading on Gossip Girl. The whole Gossip Girl-cast has just started filming new episodes for the upcoming 3rd season of the popular show. I'm always curious to see what amazing outfits they all have on - and I'm not disappointed so far! Leighton Meester's character Blair Waldorf is my favorit when it comes to fashion on the show. I love her style and she's really interesting to watch fashion-wise. Serena (aka Blake Lively) is a bit dull to me... and she wears to many low-cut tops and dress. I'm kinda sick of looking at her cleavage all the time. Anyway, here's the pictures from yesterday when they started filming episode 1 of the 3rd season in the streets of New York (click on the pictures to get them in a bigger size).

I'm trying to figure out where some of the outfits are from, but I'm haven't been able to find them all yet (working on it). The only one I've been able to find is the nude fringe dress worn by the blonde girl (which I think is a new love-interest of Nates called Bree). I'll show you where it is from later!
Do you watch the show and are you looking forward to the 3rd season?

--------------------

Jeg vil gerne undskylde på forhånd: den næste 2 ½ måned kommer bloggen nok til at stå lidt i Gossip Girls tegn. Hele Gossip Girl-castet er netop startet på at filme nye afsnit til den kommende 3. sæson af den meget populære serie. Jeg er altid super nysgerrig efter at se hvad de alle har på og indtil videre er jeg ikke skuffet! Leighton Meesters karakter Blair Waldorf er min ynglings karakter i showet, når det kommer til moden/stil. Jeg er helt vild med hendes preppy og samtidigt sofistikerede stil og jeg synes hendes stil er interessant at følge. Serena (aka Blake Lively) er simpelthen for kedelig til mig - og jeg synes hendes karakter går i for mange MEGET nedringede toppe og kjoler... er ved at være lidt træt af at glo på hendes kavalergang efterhånden. Nå, men anyway - her er lidt billeder fra igår fra settet, hvor de er igang med at skyde afsnit 1 af den kommende sæson i New Yorks gader (klik på billederne for at se dem i lidt større størrelse).

Jeg er forresten igang med, at finde ud af hvor de forskellige outfits er fra (designere), men har indtil videre kun fundet ud af hvor den nude-farvede frynse kjole er fra. Mere om det senere! Den blonde pige der bærer kjole er forresten en ny love-interest af Nates - hun skulle eftersigende hed Bree i serien.
Følger du med i serien og glæder du dig til den nye sæson?








Picture credit: Spoiler TV

4 comments:

Anonymous said...

Er selv mega Gossip girl fan, og ser frem til en masse fede indlæg om gossip girl :D

Miss Jeanett said...

Dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste danske Gossip Girl-fan derude! :)

Stine said...

Jeg har løst gåden omkring Blairs blomsterede kjole :D

http://frknoer.blogspot.com/2009/07/i-blair-waldorfs-klder.html

Anonymous said...

Kjolen på det sidste billed i din række er fra burberry prosum :)

Og ja genial serie ...