Jun 9, 2009

Latest buy: Miss Selfridge denim dress


Today I finished my e-portfolio which has to be passed to get to the next semester at my education. I slept like 3 hours during the night - I was mostly up working on the portfolio. But I got it done in time and I'm actually pleased with the result (of course it could have been a bit better if I had started earlier than I did). I'm gonna get the grade thuesday next week so keep your fingers crossed!
Well, I felt like pampering my self today so I finally bought this denim dress from Miss Selfridge that I've been eyeing for almost a month now. I'm planning on styling it with black leggings - or bare legs, if it's not too short and lots of "rough" bracelets.

You can get it here for £40 - delivery to Denmark is £5.

---------------------------

Jeg færdiggjorde endelig mit e-portfolie i dag. Man skal bestå dette for at komme på næste semester på min uddannelse. Jeg har ca. sovet 3 timer i nat, da jeg var oppe det meste af tiden for at blive færdig med det hele. Jeg blev heldigvis færdig til tiden og jeg er faktisk tilfreds med resultatet (det kunne selvfølgelig ha' været bedre, hvis jeg var startet noget før). Nu skal jeg bare vente på, at jeg får min karakter - hvilket sker på tirsdag! Så kryds jeres fingre for mig!

Nå, men efter sådan en drøj omgang så følte jeg lidt at jeg fortjente noget forkælelse. Så jeg svingede lige forbi Miss Selfridge's hjemmeside og købte denne denim kjole som jeg efterhånden har luret på en måned nu. Jeg har planer om, at style den med sorte leggings (eller bare ben, hvis den ikke er for kort) og en masse "rå" armbånd.

I kan få fingre i den her til 40 £ (ca. 350 kr) - porto til Danmark er 5 £ (ca. 30 kr).

2 comments:

Mette said...

Ej, den har jeg også luret på... Anmelder du ikke, når den kommer. Hvilken str. har du bestilt i, er nemlig lidti tvivl...

/mette

Miss Jeanett said...

Jo, det skal jeg nok lige prøve at huske!
Jeg bestilte en str. UK 12.