Jun 1, 2009

Perfect cure for hang overs



I've found the perfect cure for hang overs: a trip to your local stadium, your team (danish team OB, in my case) winds silver in the best danish soccer league, LOTS of coke, some good friends + Mr. Boyfriend, nice weather, cold beers for some (not for me) and sausage-mix. And there you have it - the perfect cure! I felt awesome after this "treatment" yesterday.

What do you do when you're hung over?
And OB won the silver medals - YEAH!

-----------------------------

Jeg har fundet den perfekte den perfekte kur imod tømmermænd (jeg var lidt ramt efter at ha' fejret min fødselsdag med 10 veninder aftenen før): en tur til dit lokale fodbold stadium, dit hold (OB, her i mit tilfælde) vinder sølv i den bedste danske liga, masser af cola, nogle gode venner + Hr. Kæreste, lækkert vejr, kolde øl for nogen (ikke for mig) and pølse-mix. Og det er det - den perfekte kur! Jeg havde det fantastisk efter denne "behandling" igår.

Hvad gør du når tømmermændene rammer dig?
Og OB vandt sølv - YEAH!

No comments: