Jul 31, 2009

Latest buy: Dress from Gina Tricot

I just remembered that I haven't shown you this dress. I bought it last time I was in Copenhagen. I fell in love with the colours (the picture at the left shows the colours best) and the Hervé Léger-ish wibe of the dress. It's very true to size (I bought a size medium which I normallu do) and very comfy to have on.

It was 249 DKK (£ 28 / $ 46 / 33 €).

-----------------------

Jeg kom lige i tanke om, at jeg ikke har vist jer den her kjole. Jeg købte den imens vi passede hus i KBH. Jeg forelskede mig straks i farverne (som er mest "rigtige" på billedet til venstre) og den lidt Hervé Léger agtige-feel kjolen har. Den er meget normal i størrelsen (jeg købte en medium og det er jeg også normalt) og er utrolig behagelig at have på.

Den kostede 249 kr - og der var MASSER tilbage, da jeg købte den for ca. 2 uger siden.

1 comment:

tonia fashion tour said...

ohh..nice dress..lovely colour!!!
xxx