Aug 28, 2009

Chanel vs Asos

It has been a while since we've had one of these "Designer vs. High street" so I thought it was about time. Some of you may already know the russian doll clutch from Chanel and now Asos have made their version of it. The Chanel clutch can be yours for £ 2,500 ($ 4100), but the Asos version can be yours here for only £ 15 ($ 27.59).

Now I'm gonna go a try to get ready for my "date" tonight. Mr. Boyfriend invited me to the movies to see "District 9" - and I still haven't picked out an outfit. Have any of you seen the movie? Is it good?

---------------------

Det er efterhånden et stykke tid siden vi sidst har haft en af de her "designer vs. High street", så jeg tænkte det var på tide med sådan en. Nogle af jer kender måske allerede tasken fra Chanel der er formet som en russisk dukke, men nu har Asos lavet sin egen version. Chanel tasken koster £ 2.500 (ca. 22.000 kr) tilgengæld koster Asos' taske kun £ 15 (ca. 130 kr). Asos-versionen kan fås her.

Nu vil jeg gøre mig klar til min "date" i aften. Hr. Kæreste har nemlig inviteret min i biografen for at se "District 9" - og jeg har stadig ikke fundet ud af hvad jeg skal ha' på. Er der nogen af jer der har set filmen? Er den god?

1 comment:

Kelly Love said...

wow i had no idea Chanel made a Russian doll clutch... I'm obsessed over Russian dolls.. Even my twitter background are Russian dolls...

Thanks for letting know.

Love.
The Youth.