Aug 11, 2009

Malene Birger SS10


I think I'm coming down with a cold or something - my whole body hurts and I've been coughing for a few days now. It sucks, but that means I've finally had time to look through all the pictures of the new collections from Copenhagen Fashionweek that showed last week. I think danish designers are getting better and better. As a lot of other danish bloggers, my two favorite collections was By Malene Birger and Stine Goya. Both collections had a lot of sparkle + nude, golden and lavender-ish colours. Here's my favorites from the By Malene Birger show where they showed their take on what we're gonna wear in Spring/Summer 2010. Do you like their collection?

------------------

Jeg tror, at jeg er ved at få en slem forkølelse eller noget lignende - hele min krop gør ondt og jeg har hostet i et par dage nu. Det er ikke super fedt, men det har betydet at jeg endelig har haft tid til at få kigget alle billederne fra Copenhagen Fashionweek igennem (som var i sidste uge, hvor jeg var på Cypern). Jeg synes virkelig, at de danske designere bliver bedre og bedre - det ser meget lovende ud! Som så mange andre danske bloggere, så er mine to favorit kollektioner fra By Malene Birger og Stine Goya. Begge kollektioner havde masser af glimmer + nude, gyldne og lavendel-ish farver. Her er mine favoritter fra By Malene Birger showet, hvor de viste os hvad de mener vi skal gå i forår/sommer 2010. Kan du lide kollektionen?

2 comments:

BMB PROJEKT said...

Hej
Efter, at have fulgt flere modeblogs anonymt inkl. din, har jeg for nyligt oprettet min egen blog. Har tilføjet dig til min blog liste med blogs da jeg finder bl.a. din blog særlig interessant. Du må meget gerne tilføje mig også, det ville gøre mig meget glad.
God dag. Mvh, Malene
Ps. Fin fin blog du har smiler

Miss Jeanett said...

Tusind tak for de søde ord! Og smutter straks ind og kigger på din blog :)