Aug 27, 2009

Outfit of the day # 52

Image Hosted by ImageShack.us

Oh I'm so tired today!!! Just ate some dinner and before that I've been to the gym. I'm kinda having a bad day body-wise. I want to see the results of all the working out I've been doing NOW (I have absolutely no patience) and I've been feeling kinda bummed today because I still don't see it. Well, it has to come sooner or later, right? My outfit today is pretty boring - felt like wearing comfy-clothes so I put on this big, sloppy tulip tee. Not the most interesting I have in my closet, but it's so comfy to have on. I tried to make it more interesting with high wedges and load of accessories.

------------------------

Jeg er simpelthen SÅ træt i dag!! Jeg har lige fået noget aftensmad (når damen på InSu siger at deres retter er stærke, så mener hun det sgu!) og før det har jeg været oppe og træne. Jeg har bare haft en totalt off-dag mht kroppen. Jeg vil snart gerne se nogle resultater af alt den træning jeg har lavet NU (jeg har absolut ingen tålmodighed) og jeg har bare været nede over i dag, at jeg ikke synes jeg kan se det. Nå, men det må vel komme på et tidspunkt, right?
Mit outfit i dag er lidt halv-kedeligt. - jeg havde mest lyst til bare, at ha' noget på der var rart, så jeg smuttede i min store, slaskede sorte tulip tee. Det er ikke det mest interessante stykke tøj jeg har i min garderobe, men den er rar. Jeg prøvede dog, at gøre outfittet lidt mere interessant med høje wedges og en masse smykker.

What I'm wearing:

Black tulip tee found on Ebay
Denim leggings from Pieces
Black wedges bought on Cyprus
Studded bracelet found on Ebay
Statement necklace from
H&M
Mix of bracelets from H&M and BikBok

5 comments:

Karen said...

Hold da fast hvor har du noget lækkert hår!
- fed blog ellers.
/Karen
venterpaavin.blogspot.com

Miss Jeanett said...

Ej, hvor er du sød! Mange tak! Krøllerne er dog ikke mine egne - jeg har bare sovet med to fletninger og halv-fugtigt hår i nat :)

Katja said...

superfint outfit

www.fashuonbysobczak.blogspot.com

Miss Jeanett said...

Mange tak :)

Jess said...

those shoes look fabulous!