Sep 8, 2009

Hunting for a winter jacket - part 2

I'm continuing my search for a winter jacket. I've been looking in so many shops and sites and I've now narrowed it down to 3 possible contestants. I'm leaning towards the one from Miss Selfridge or the one from H&M. I like the "skirt" effect they both have. I'll desided on which one it's gonna be during this week. I'll let you know!
Now I'm gonna go to a big dinner with all the ones I was a tutor with last week. The school is treating us with dinner and drinks as a way of saying thank you for helping. That's gonna be fun!


Get the jacket from ASOS for £70 here
Get the jacket form Miss Selfridge for £75 here
... and the H&M jacket costs 699 DKK on the danish webshop. The jacket is available on following webshops in these countries (+ price): Norway 799 kroner, Germany €79,95 , Holland/Netherlands €79,95 , Sweden 799 kroner.

----------------------

Jeg er stadig på jagt efter min kommende vinterjakke. Jeg har fået kigget i en masse butikker og luret på utalige webshops og nu har jeg fået det skåret ned til disse 3 kandidater. Jeg er nok mest til enten den fra Miss Selfridge eller den fra H&M, da jeg er ret vild med "kjole"-effekten på dem begge. Jeg beslutter mig i løbet af denne uge om hvilken en det bliver. Jeg skal selvfølgelig nok poste det på bloggen!
Nu vil jeg smutte til middag med alle dem jeg var tutor med i sidste uge. Skolen giver alle os tutorer en middag med drikkelse på Den Grimme Ælling i Odense som tak for hjælpen - det skal nok blive sjovt!

Jakken fra Asos kan blive jeres for 70£ (ca. 616 kr) her
Jakken fra Miss Selfridge koster 75£ (ca. 660 kr) og kan fås her
H&M jakken koster 799 kr på den danske H&M webshop.

2 comments:

MM said...

Oooh I love them all but my fave is the H&M one too! I wish I had H&M near me, none in my part of US and cant shop online here :(

Miss Jeanett said...

@ MM
I think it's gonna end up being that one I choose too. But I'm still not 100% sure. And it sucks that you don't have a H&M webshop in the US!