Sep 16, 2009

Questions & Answers - part 1

Me on Grand Canaria in january 2009

It's time for my answers to all of your questions from the question-round. I desided to divide it into 2 parts; a part with all the personal questions and a part with all the questions about the blog/blogging. Here's my answers to your more personal questions.

Q: I love your picture on the title! Where is this amazing scenery?
A: Thank you! The picture is from me and Mr. Boyfriends trip to Milan/Lake Como. The picture was taken at Lake Como in northen Italy.

Q: You have a great figure, do you have any diet/fitness tips? What is your routine?
A: Thank you SO much! I just started going to the gym 1½ month ago. I go 2 times a week (sometimes 3 if I can find the time) and I work out for an hour each time with a burn of 400 calories per workout. Diet tips? Hmm... I try to avoid white bread and pasta (I'm not a big pasta-fan anyway).

Q: Where do you live in Denmark ?
A: I live in a city called Odense. It's the 3rd biggest city in Denmark.

Q: Who do you think is the hottest celebrity?
A: Oh this is a tough one - there's so many to choose from! But at the moment I'm really into Robert Pattinson, Taylor Lautner (also from the Twilight-saga), Leonardo DiCaprio, Justin Timberlake and David Boreanaz (yes, still... I'm a huge Buffy fan!). In general I'm really into guys that have a "boyish" look. I've never been into guys like George Clooney and Russell Crowe.

Q: What kind of musik do you listen to these days?
A: I'm mostly into pop so that's what I listen to. At the moment I'm listening to Medina, Private, Britney, Jace Everett, Lady Gaga, Backstreet Boys (I know, I know! I just found one of their old albums and I can't stop listening to it) and The Gossip.

Q: What are your dreams for the future? (job, family and that kind of stuff)
A: Wow, that's a big question. I'm hoping that I'll end up useing my education as a multimedia designer with something fashion related. I don't know how, but that's what I wish for. Regarding family I think (and hope) that I've already found Mr. Right in Mr. Boyfriend. I would like to get married in 2-3 years and then have my first kid before 30. And then maybe another one after 30. I don't think I want more than 2. But that's just all MY dreams. I kinda have to plan that with Mr. Boyfriend ;)

-------------------------------------------

Så er det vist tiden for mine svar til jeres spørgsmål fra spørgsmålsrunden. Jeg har besluttet mig for, at dele spørgsmålene op i 2 dele: del 1 med alle de personlige spørgsmål og del 2 med spørgsmål omkring bloggen/blogging. Her er svarene på de personlige spørgsmål.

Q: Jeg elsker dit "logo"-billede! Hvor er det taget henne?
A: Mange tak! Billedet er fra mig og Hr. Kærestes tur til Milano/Como Søen. Billedet er taget ved Como Søen i norditalien.

Q: Du har en super figur! Har du nogle slanke/fitness tips? Har du en rutine?
A: Tusind tak!! Jeg startede med at træne her for ca. 1½ måned siden. Jeg træner 2 gange om ugen (nogle gange 3, når jeg kan finde tiden til det), hvor jeg træner en time ad gangen med en forbræning på min. 400 kalorier pr. "workout". Mht mad så prøver jeg at undgå hvidt brød og pasta (jeg har alligevel aldrig været den store pasta-fan).

Q: Hvor bor du i Danmark?
A: Jeg bor i Odense :)

Q: Hvem synes du er den hottest kendis?
A: Åhh den er svær - der er jo så mange at vælge imellem! Men i øjeblikket er det Robert Pattinson, Taylor Lautner (også fra Twilight-sagaen), Leonardo DiCaprio, Justin Timberlækker og David Boreanaz (ja stadig væk! Jeg ER jo en stor Buffy-fan). Generelt er jeg vist lidt vild med fyre der har et lidt "drenget"-look. Jeg har aldrig været vild med fyre som George Cloony og Russel Crowe.

Q: Hvad hører du af musik for tiden?
A: Jeg har altid været lidt af en poptøs music-wise, så det er hovedsageligt hvad jeg lytter til. Pt. er det disse der kører på repeat på min ipod: Medina, Private, Britney, Jace Everett, Lady Gaga, Backstreet Boys (jaja, jeg ved det godt! Men jeg fandt et af deres gamle albums den anden dag og nu kan jeg bare ikke stoppe med at høre det hele tiden... det holder altså stadig if you ask me!) og The Gossip.

Q: Hvad er din fremtidsdrøm? (Job, familie, osv.)
A: Uh det er et ret stort spørgsmål! jeg håber meget på, at jeg kan kombinere min uddannelse som multimedie designer med noget moderelateret. Jeg ved ikke helt hvordan, men det kunne være fedt. Mht familie så tror jeg (og håber), at jeg har fundet Mr. Right i Hr. Kæreste. Jeg kunne godt tænke mig, at blive gift om 2-3 år og så efterfølgende få unge nr. 1 inden jeg rammer de 30. Og så derefter muligvis en unge nr. 2 efter 30. Jeg er næsten sikker på, at jeg ikke vil ha' mere en to. Det her er selvfølgelig bare MINE forhåbningerne - de skal nok lige cleares med Hr. Kæreste først ;)

1 comment:

MM said...

Ooh I love Gran Canaria!! Thanks for sharing!