Sep 10, 2009

Zipper earrings from Topshop

I saw these zipper earrings at Topshops webshop 5 days ago. I thought they were really cool and they were cheap too (£6 I think). Today I went to the webshop to check if they were still there and now they're gone :( That'll learn me to buy something I like when I see it and not wait! Booohooo

Right now we're doing group work in school for our future project which is in a few weeks. We got a new member in our group so we just need to structure that.

------------------

Jeg fik øje på disse super cool øreringe på Topshops webshop for 5 dage siden. Jeg syntes de var super cool og de var også ret billige (£6 mener jeg). I dag smuttede jeg så ind forbi webshoppen igen og nu er de væk :( Det må vist være en lektie i, at købe det man godt kan lide med det samme og ikke vente! Er jeg desuden den eneste der synes at tingene generelt bliver meget hurtigt udsolgt på Topshops webshop?

Lige nu laver vi gruppearbejde i skolen pga vores kommende projekt (om ca. 2 uger). Vi har fået en ny i vores gruppe, så det skal der lige pludselig også tages hensyn til. Men det skal nok blive godt!

2 comments:

Hope Adela Pasztor said...

cute earrings!

http://pinkchampagnefashion.blogspot.com/

Katten said...

HAr et par i guld-ish.....har fundet mine i en lille niks på strøget til 35-40 kr, mener jeg