Oct 30, 2009

3 - New Britney


3 - Britney Spears

Britney Spears released her video for her new single "3" today and as the big Britney fan I am then I have to post it here on the blog. Britney looks amazing in the vid, but the video it self is pretty boring. I love, love LOVE the song though. A song about having a 3-some... does it get more Britney-ish than that? haha. If the video above isn't working then try this link.

Now I'm gonna go and get ready to go to the movies with my parents and brother. We're gonna see the Michael Jackson movie "This is it". Have any of you guys seen it? Later I'm going to a party to celebrate "J-day" which is pretty big here in Denmark. It's the day where they release all the christmasbeers. I usually avoid the clubs on J-day because everyone goes nuts... mostly because people forget that the christmasbeers are SO much stronger than the normal so people just drink that same numbers of beers as the normally do... result? People are SO much more wasted on this day. So I'm going with the private-party instead.

------------------

I dag udkom videoen til Britneys nye single "3" og som den kæmpe Britney fan jeg er, så bliver jeg nødt til at poste den her på bloggen! Britney ser fantastisk ud i videoen (især i den hvide badedragt-ting med brillerne), men selve videoen er noget kedelig synes jeg. Sangen er jeg dog helt vild med!! En sang om at ha' en trekant - hvor meget mere Britney-ish kan det blive? hehe. Hvis videoen her ikke virker, så prøv det her link.

Nu vil jeg smutte hen og gøre mig klar til at tage i biografen med mine forældre og lillebror. Vi skal se Michael Jackson filmen "This is it". Er der nogen af jer der har set den? Senere skal jeg til fest for at fejre J-dag (selvom jeg ikke drikker øl) som jo efterhånden er ret stort her i lille DK. Jeg gider dog ikke i byen på J-dag længere - synes simpelthen det er for vildt og folk er for fulde (eller måske er jeg blevet for gammel? *mimre mimre*). Normalt synes jeg ikke selv jeg er specielt øretæveindbydende, men stortset alle gange jeg har været i byen på J-dag (hvilket er i alt 3 gange i mit liv) er jeg blevet truet med tæv ALLE gangene - og det var ikke MIG der var den fulde. Så jeg satser på en privatfest i år istedet.

2 comments:

Camilla said...

Britney ser virkelig fantastisk ud i den video.
Jeg må melde mig enig i at videoen er lidt kedelig. En skam den ikke er mere ved - det er jo en kanon sang, og hun ser jo skide godt ud.

Motylek said...

I really like the new song. But you're right the video is boring.