Oct 4, 2009

I'm on Chicisimo

Image Hosted by ImageShack.us


Hi guys - sorry for lack of posting yesterday. I had a really busy day: first a nice workout in the gym with a friend, then back to clean up the appartment before my project-group come over to work on the project and eat dinner. Well, we didn't do that much work and instead we went straight to dinner and drinking - and ended up at a party nearby. I came home 3.30 AM so now I'm really tired. Well, I just wanted to tell you that a few weeks ago I was featured on Chicisimo which is a cool site where they upload outfits from different blogs and then people (you guys) can give the outfits votes. You can see me on the site here

------------------------

Hey med jer... jeg undskylder for manglende blogging igår, men jeg havde en ret travl dag: først smuttede jeg en tur til træning med en veninde, så tilbage og rydde lejligheden op før min projekt-gruppe kom for at arbejde på projekt og spise middag. Vi endte egentlig med ikke at lave så meget på projektet, men istedet gik vi direkte til middag og drinks. Vi endte til en fest i nærheden, så jeg kom hjem kl. halv 4 i nat. Nå, men det jeg egentlig bare ville vise jer var, at jeg var featured på en side der hedder Chicisimo. Det er en side hvor de uploader billeder af folks outfits fra forskellige blogs og så kan alle stemme på de forskellige outfits. I kan se mig her på siden.

4 comments:

L.T. said...

Congrats on your feature =)

stilettolover91 said...

That's amazing!!! Congrats!!!

http://www.hottheels.blogspot.com

Unknown said...

I love it when u get the last one of ur size in a shop! it's like it's been waiting right there for you!

xxx

Miss Jeanett said...

@ L.T. & stilettolover91
Thank you both so much!

@ Unspeakable Thoughts
Yeah, totally! Like "we're are ment to be... me and you, blouse!" haha.