Oct 17, 2009

Ready for paaaartyyy

Image Hosted by ImageShack.us

This is me right now: I just finished my hair and make-up and now I'm going to the place of the party to get a few things ready before the guests arrived at 9.00 pm. I'll talk to you tomorrow! Have a great saturday night!

----------------

Sådan ser jeg ud lige nu: Jeg er lige blevet færdig med håret og make-up og nu vil jeg smutte hen til det sted, hvor vi skal holde festen. Jeg skal lige ha' ordnet et par ting inden gæsterne kommer kl. 21. Vi blogges ved i morgen. Ha' en fantastisk lørdag aften!

5 comments:

stilettolover91 said...

You look so beautiful!!!

http://www.hottheels.blogspot.com

Anonymous said...

Hej! :D Hvordan laver du håret? :D

Miss Jeanett said...

@ stilettolover
THANK you so much, you're so sweet!

@ Anonym
Det er lavet med et stort krøllejern. Altså hvor selv stykket som du rulle håret om er ret stort. Og så holder jeg kun hver tot i ca. 20-30 sekunder. Og derefter en masse hårspray :)

Miss Molly said...

You Look stunning babe!
xoxo love your blog!

following as of today

www.missmollyfashions.blogspot.com

Miss Jeanett said...

@ Miss Molly
2 x thanks!! I'm so glad that you're following!