Nov 11, 2009

Bianco + Hummel event

Image Hosted by ImageShack.us

Right now a lot of danish fashionbloggers are attending a event hosted by Bianco and Hummel. The two brands have made a shoe collection together that is best explained with "Sneaker-freak meets Party-girl" (they're own words from the invitation). I was also invited but had to say no because we're working on a project this week and the next in school. Can't really ditch my groupmates to look at shoes (even though I rather look at shoes than do this project). None of us bloggers has seen what the shoes look like so I can't wait to see pictures on the other blogs when they get back from the event.

----------------------

Lige nu er en masse af de danske modebloggere til et event som Bianco og Hummel holder. De to mærker har sammen lavet en kollektion som beskrives bedst "Sneaker-freak meets Party-girl" (deres egne ord fra invitationen). Jeg har også fået en fin invitation til champagnebrunch og befamling af kollektionen, men har desværre måtte takke nej, da vi i denne uge og næste arbejder på et større projekt på studiet. Jeg kan ikke rigtig forsvare, at forlade min gruppe fordi jeg vil til KBH og glo på sko (selvom jeg virkelig hellere ville det!). Ingen af os bloggere har set kollektion på forhånd, så jeg er lidt nysgerrig efter at se hvordan "Sneaker-freak meets Party-girl" ser ud. Håber de andre bloggere har taget en masse billeder!

1 comment:

Tigeren aka Chau said...

Det var ærgerligt du ikke kom med.
Jeg var der og det var meget hyggeligt.
Jeg har taget et par billeder derfra, hvis du vil se noget af kollektionen.

/Chau
http://thetigerakachau.blogspot.com/