Nov 30, 2009

Blue dip-dye heaven from Asos

Image Hosted by ImageShack.us

This could be way cool with jeans and boots for a day in school and then a bit of shopping after. I love the light blue colour and now that I think of it I realize that I don't have any blouses in that colour in my winter-wardrobe. And it's cheap! Maybe I should?.... or not?

Get it here on Asos for £22

Ps. I know I owe you followers this and last weeks list - it'll be up tomorrow. Sorry for the delay because of my vacation and project.

----------------------------

Den her kunne virkelig være fed med jeans og støvler på en almindelig skoledag efterfulgt med lidt shopping. Jeg er vild med farven og nu hvor jeg tænker over det, så har jeg intet i den farve i min vintergarderobe. Og den er jo ret billig! Skulle man?... eller ikke?

I kan finde den her på Asos til 22£ (ca. 176 kroner)

Ps. Jeg ved godt, at jeg skylder jer nye faste læsere at smide jer her på bloggen, men listen kommer i morgen! Og undskyld forsinkelsen som bla. skyldes min ferie i Amsterdam.

2 comments:

Anonymous said...

Du skal ikke!

Friend in Fashion said...

Love this! :)

www.friendinfashion.blogspot.com
x