Nov 10, 2009

Gina Tricot: Velvet clutch

Image Hosted by ImageShack.us

I've already talked about velvet dresses and the whole velvet-trend before. I know there's some of you that think the whole velvet-trend is a bit retro and I understand if you feel that a whole dress or pants in velvet can be too much (I love my velvet dress though!). Then I found these clutches at the Gina Tricot webshop last night. That's a cool way of getting some velvet into your wardrobe without being over the top. The buttom half of the clutch has a leahter/pleather look which looks great with the velvet. I'm not a big fan of the blue one, but I like the other ones.

The clutch is called "Sassie bag" and it's here on the webshop (choose country first and then it'll show the bag). The bag is 149 SEK in Sweden, 149 NOK in Norway and € 14,90 in Finland.

------------------------------------

Jeg har før ævlet lidt om velour kjole og hele velour-trenden. Jeg kunne læse mig frem til, i jeres kommentarer, at det ikke var jer alle der havde lyst til at kaste jer ud i hele velour kjoler og leggings fx - og det mindede nogle af jer om ting vi havde på i børnehaven. Det forstår jeg egentlig godt (selvom jeg elsker min velour kjole!), så jeg tænkte på nogle af jer velour-tøvende mennesker (yes, i har allerede fået et "label" haha), da jeg igår faldt over disse clutches på Gina Tricots webshop. Det er en mere dæmpet måde, at få trenden ind i garderoben på. Den nederst del af cluthen af et lædder-look (er nok nærmere "pleather" til den pris) som jeg synes ser fedt ud som konstrast til velouren. Jeg er ikke helt vild med den blå, men de andre to er cool.

Clutchen hedder "Sassie bag" og koster 129 kr på webshoppen her (vælg land og så bliver i derefter sendt videre til tasken).

No comments: