Nov 27, 2009

Latest buys from Amsterdam

Photobucket

I promissed you guys that I'd show you the few things that I bought in Amsterdam so here they are. And it is really "few". I really tried to restrain my self and I think I did pretty well. I had to buy the necklace from H&M/Divided since it's a cheap way to get this season's hot "statement bling-bling necklace" into my wardrobe. It was € 7.95. The fitted boyfriend blazer was such a find! It's from the brand Bershka which is owned by the same company as ZARA. It was only € 19.95 and it fits perfectly! I've really been searching for the perfect bf blazer and now I can call off the search.

-------------------

Jeg lovede jer, at jeg ville vise jer mine få køb fra Amsterdam og de er virkelig få. Jeg prøvede virkelig, at begrænse mig selv eftersom jeg er broke, daddy har fødselsdag denne weekend, jul er næst og så både fødselsdag for mor og søster i januar. Altså = jeg skal bruge mange penge den kommende tid. Dog blev det til disse to køb: Jeg måtte eje halskæden fra Divided/H&M, da jeg er faldet hårdt for alle de bling-bling statement halskæder der er derude i øjeblikket. Og den her til 7.95 € (ca. 60 kroner) er da en billig måde at få fat i den trend på. Jeg har MEGET længe været på jagt efter den perfekte boyfriend blazer (jaja, jeg er bagud!), men har ikke rigtig kunne finde den rette pasform og pris (især det sidste). Derfor måtte jeg eje den her blazer! Den sidder perfekt og til sølle 19.95 € (ca. 151 kroner) kan man da ikke sige nej!! Den er iøvrigt fra et mærke der hedder Bershka som er eget af samme firma som også ejer bla. ZARA.

No comments: