Nov 3, 2009

Quiet monday... or..

Sorry I've been all quiet since this morning. I've slept so bad (woke myself because I was screaming b/c of bad dreams). I've been so tired and groggy the rest of the day, but I managed to drag myself to the gym tonight... yay me! Now I'm gonna take a shower (I love late-night showers) and go to bed.

-----------------------

Sorry for at jeg har været så stille i dag. Jeg sov så dårligt i nat (vækkede mig selv i morges fordi jeg lå og skreg pga mareridt) og har så været mega groggy resten af dagen. Jeg fik dog slæbt mig selv til træning her til aften. Mandag er godt nok ikke min "træningsdag", men jeg havde brug for at røre mig efter at ha' været så sløv hele dagen. Nu vil jeg tage et bad (elsker at bade sent!) og så smutte i seng. Hr. Kæreste sover/semi-snorker allerede... hehe.

1 comment:

Christen said...

I hope you sleep better tonight!