Nov 21, 2009

Review: Asos velvet dress

Image Hosted by ImageShack.us

I promiss several of you that I would do a review on my black velvet dress from Asos when I got it. I've had in some weeks now so I thought it was time to show it to you. It's very comfy and soft - but it's SO small. It fits me, but only because I've lost weight during the last couple of months. I ordered a size UK 12, but it's more like a UK 10. It's also a lot shorter on me than on the model. I know I'm a tall girl (178 cm), but am I really THAT much taller than the model? Anyway, I love it and I'm keeping it - and looking forward to wear it very soon! Tomorrow I'm gonna do a review on the Topshop dress I bought recently.

Buy it here on Asos for £ 35

-------------------------

Jeg har lovet flere af jer, at jeg ville give jer en anmedelse af den sorte velour kjole fra Asos som jeg købte nogle uger tilbage. Kjolen er super lille i størrelsen - hvilket jeg blev meget overrasket over. Jeg bestilte en str. UK 12 (dansk str. 40) og den er nærmere en lille str. UK 10 (38). Jeg kan dog godt passe den, men kun fordi jeg har tabt mig i løbet af de sidste par måneder. Den er også meget kortere på mig end på modellen. Jeg ved godt, at jeg er en høj pige (178 cm), men er jeg virkelig højere end modellen? Anyway, så elsker jeg den og beholder den - og ser frem til at bruge den til de kommende fester. I morgen laver jeg en lille anmeldelse af den kjole jeg købte fra Topsop for nylig.

Køb den her på Asos for 35 £ (ca. 280 kr).

1 comment:

Camilla said...

Den er virkelig flot!