Nov 20, 2009

Waking up in CPH

Image Hosted by ImageShack.us

This is the view I woke up to some hours ago in my sister and Jens' appartment. I love this spot in their appartment. I would love to sit here a rainy day with a great book and a hot cup of tea.

I'm now on my way to Amsterdam, Holland. I'm home again tuesday, but don't stop coming by because I've prepared some blog entries for you (review of my velvet Asos dress and my Topshop dress) and the hotel we're staying on has internet so I'm planning on blogging from Amsterdam too! And swing by the blog later - there will be pictures from the H&M showroom that I visited yesterday!

--------------------------

Det her er udsigtet jeg vågnede op til tidligere i dag. Jeg elsker det her sted i søster og Jens' lejlighed. Forestil jeg lige, at sidde her en rainy day med en god bog og en kop varm-et-eller-andet!

Jeg er nu på vej til Amsterdam i Holland. Jeg er hjemme igen tirsdag, men i må endelig ikke stoppe med at kigge forbi bloggen af den grund! Jeg har nemlig forberedt et par indlæg til jer imens (bla. anmeldelser af min velour kjole fra Asos og den fra Topshop). Desuden er der også internet på vores hotel i Amsterdam, så jeg planlægger bestemt at blogge lidt dernede fra - jeg har taget bærbaren med! Kig forbi allerede senere i dag, da jeg vil vise jer billeder fra H&Ms showroom som jeg besøgte igår.

No comments: