Nov 29, 2009

WIN: Aussie shampoo + conditioner

Image Hosted by ImageShack.us



It's time for the first competition in the my blogs history! It's about time that I gave something back to you readers so here you are! Aussie has been so kind to give me 4 sets of shampoo and conditioner from thier "Aussome volume" line and they can now be yours! All you have to do is answer this question in a mail to missjeanettblog@forum.dk Remember to leave your name!

Which colour has my hair never been?

A. Dark brown
B. Ice-white blonde
C. Red-brown

The competition end on friday december 4th at 8.00 pm. Good luck to you all! (And I promiss you picture-proof of me with the haircolours)

---------------------------

Så er det tid til bloggens aller første konkurrence! Det er vist på tide, at i læsere fortjener at blive forkælet lidt... især nu hvor det næsten er jul! Aussie har været så søde, at sponsorere 4 sæt med shampoo og balsam fra deres "Aussome volume" serie og de kan nu blive jeres! Alt i skal gøre er at svare på spørgsmålet her under og sende det i en mail til missjeanettblog@forum.dk Husk at skrive jeres navn i mailen!
Jeg har selv haft fornøjelsen af at prøve serien og jeg er ganske tilfreds! Mit hår er blødt og dufter rigtig godt i mange, mange timer efter (jeg er normalt ellers ikke en af dem, hvor man kan dufte shampooen i håret efter et bad, men det kan jeg med den her!).

Hvilken farve har mit hår aldrig været?

A. Mørke brunt
B. Ishvid platin blond
C. Rød-brunt


Konkurrencen slutter på fredag (4/12) kl. 20.00. Held og lykke! (Og i skal nok få billede-beviser ang. hårfarverne)

No comments: