Dec 27, 2009

Outfit of the day # 69

Photobucket


My outfit from yesterday from the christmaslunch with my family. I've been so tired today - I've just done some groccerie shopping and now I'm enjoying a big sandwich with a lot of vegetables - I've missed that after so many days of christmasfood. And later I think I'm gonna watch "Confessions of a Shopaholic" which I also got for christmas.

--------------------------------

Gårsdagens outfit fra julefrokosten med min familie. Har min nye bluse på som jeg fik i julegave. Jeg har virkelig været sløv og træt i dag (har sovet til kl. 13.30 - wtf?!), så har bare fået handlet lidt i dag. Nu vil jeg nyde min sandwich fra Submarine fyldt med en masse friske grøntsager - det har cravet hele dagen efter flere dage fyldt med fed julemad. Og så tror jeg, at jeg smider "Confessions of a Shopaholic" på dvd'en (også en julegave).
(Og god, hvor er jeg bleg efterhånden! Tror vist lige jeg skal ha' gang i selvbruneren inden nytårsaften).



I'm wearing:

Blue wrap blouse from Asos - Get it
here
Grey denim jeans from Only
Gold statement necklace from Accessorize
Black "winged" heels from Friis & Company - Get them
here

3 comments:

Cindy Van Dyck said...

Gorgeous look!
Hot hot hot!

Simone Hagemann said...

Hvor er du flot også selvom du er en smule vinterbleg (:
http://lady-simone.blogspot.com/

Miss Jeanett said...

@ Glamour Bbey
Thank you so much!!

@ Simone
Hvor er du sød - mange tak :) Selvom man altid føler sig flottere om sommeren, hvor man har lidt kulør ;)