Jan 27, 2010

Asos 20% discountcode

Finally a new Asos discountcode! It has been forever since we had one of those. ASOSINSTYLE gives you 20% off on everything - also on-sale items. Happy shopping!

It's valid until midnat tomorrow (28/1 2010).

----------------------------

Endelig en ny Asos rabatkode! Det er efterhånden et stykke tid siden, at vi sidst har haft sådan en. ASOSINSTYLE giver 20% på alt - også nedsatte ting. Glædelig shopping!

Koden virker indtil midnat i morgen aften (d. 28/1 2010).

15 comments:

Janni Christiane said...

Kan alle bruge den kode? :)
Og hvor længe gælder den?

Kvinden! said...

ih hvor dejligt, tak for tippet:)
/karin
fashionistaen.blogspot.com

kat said...

cruel!!!

Miss Jeanett said...

@ Janni C. C.
Ja, den kan alle bruge :) Den gælder til midnat i morgen - altså d. 28/2.

@ Karin
Det var da så lidt!

Miss Jeanett said...

@ Kat
Undskyld ;)

Sara said...

Super, tak for tippet (c:

jordbærkagen.com said...

Du mener vel imogen midnat den 28/1. Men tak for tippet, jeg har længe ønsket mig noget derinde fra! Nu kan jeg få det med rabat ;)

Miss Jeanett said...

@ Sara
Var så lidt! :)

@ Little Sunhine
Haha ja, ups! Godt set - det er rettet nu. Jeg er også fristet til at bruge den. Der er en kjole jeg har luret på et stykke tid.

Maria said...

ej hvor er det sjovt!
Jeg har netop brugt den derinde til at shoppe amok for :P
Og ja, alle kan bruge den!
Jeg googler normalt bare "asos discount code" og krydser fingre for at der er noget :P
Dejligt lige at få skåret ca 200 kr af beløbet :)

mvh Maria

samano said...

Det er farligt at der kommer sådan en kode når jeg ikke må shoppe.

Chaos said...

Fantastisk! Min ASOS ordre forleden gik ikke igennem, så nu fik jeg genbestilt med 20% rabat.. det var trods alt 11 pund. Tak. :D

http://mitkaos.blogspot.com

nini said...

øv, hvor trist. Asos rippede mig for 1100 kr. igår - det havde alligevel været en pæn sjat penge at spare. Måske man bare skulle bestille noget mere så:-)

Miss Jeanett said...

Glad for at i kunne bruge den piger! Er selv fristet, men tror jeg ender med at stå imod.

@ Nina
Det synes jeg er en rigtig god undskyldning for at købe mere ;)

Anonymous said...

Den virker overraskende nok stadig (eller det gjorde den ihvertfald i går, hvor jeg bestilte noget)!
/Maria

Miss Jeanett said...

@ Maria
Mange tak! Du sparede mig lige 13£ på den nude taske jeg lige har købt :D