Jan 15, 2010

Buy: Bourjois Paris blusher

Two days ago I was so stupid to accidently drop my blusher in the toilet so I kinda had to get a new one - which I bought today. I chose to stay with my usual blusher which is from Bourjois Paris. The colour is perfect for me and I love that it smells like vanilla!

Now I'm gonna watch a episode of The Good Wife - I'm getting kinda hooked on that show. You can get the Bourjois Paris blusher here on Asos for only £6.85

--------------------------------

For to dage siden var jeg så smart, at komme til at tabe min blush (eller "kinderødt" som Hr. Kæreste siger... haha han skulle virkelig ha' været født i 50'erne) i toilettet. Smart. Derfor blev jeg lidt nødt til at anskaffe mig en ny - hvilket jeg så gjorde i dag. Jeg valgte bare, at holde mig til den som jeg plejer og det er en blusher fra mærket Bourjois Paris. Farven ved jeg passer og jeg elsker at den dufter af vanilje! Jeg har iøvrigt hørt flere steder, at det er Chanel der ejer Bourjois Paris - og det er jo ikke et dårligt tegn!

Bourjois Paris kan bla. fås i Magasin (vist det eneste sted i Odense) og ellers har Asos også en del fra mærket. Jeg har både prøvet deres blush og øjenskygger - begge dele kan anbefales! Og så er indpakningen så praktisk + de alle indeholder en applikator og spejl. SMART! Blushen kan fås her på Asos til 6.85£ (ca. 58 kroner) eller i Magasin til 89 kroner.

Nu vil jeg se et afsnit mere af serien The Good Wife - den er sgu meget god!

1 comment:

Sofie Sehested said...

bourjois fås i 'beautyteam' i rosengårdscenteret!(: