Jan 15, 2010

Date with Tina


Sorry I didn't have the time to blog last night, but I was out with my friend Tina. We actually just planned to have dinner, but we were having such a good time so we ended up staying out 'till after midnat. She's such a cool and fun girl who I know from when I was talking some english lessons after high school (to get on a higher level). Here we both are singing "I'm yours" with Jason Mraz - we both LOVE that song. The picture is from my birthday in may 2009.

Now I'll get my ass moving - I have an appointment with my hairdresser at 11. Finally getting this hair blonde and gorgeous again!

------------------------

Sorry at jeg ikke fik blogget igår aftes, men jeg var ude med min veninde Tina. Vi havde egentlig bare aftalt at spise middag sammen, men det træk ud til efter midnat, fordi vi hyggede os sådan. Hun er sådan en dejlig pige! Vi mødte hinanden for halvandet år siden, da vi begge tog engelsk (A-niveau) på VUC for at opnå et højere niveau end vi havde med fra gymnasiet. Vores engelsklærer Stig kunne vist ikke bestemme sig for om han hadede os eller elskede os. Man kunne mærke på ham, at han godt kunne lide os, han gav også os de højeste karaktere og han sagde tit, at han synes vi var nogle sjove piger. Meeeeeen han synes vist også vi snakkede for meget i timerne (om alt andet end det vi burde snakke om). But who am I kidding? Han elskede os da! Billedet er iøvrigt fra min fødselsdag i maj, hvor vi er i gang med at synge "I'm yours" med Jason Mraz - vi er begge ret vilde med den sang.

Nu vil jeg smutte til frisøren - har en tid her kl. 11. Uhh bliver dejligt at være helt blond igen!

No comments: