Jan 20, 2010

I got a 7!

I pass my exam with a 7 (it's above average) and I'm happy. This morning when I got up I was sure that I was gonna fail. But I didn't, yay! I'm now on the 3rd semester which starts on monday. Now I deserve a nap and some candy.

----------------------------

Jeg bestod min eksamen i dag med et 7-tal, så jeg er glad! Da jeg stod op i morges var jeg næsten overbevist om, at jeg ville dumpe. Men det gjorde jeg så overhovedet ikke - fedt! Så nu er jeg officielt på 3. semester som multimediedesigner og det starter på mandag. Nu fortjener jeg vist en lur og noget slik...

10 comments:

Sidsel Søgaard said...

TILLYKKE!

//S

www.sidselsiger.blogspot.com

isabelle said...

Congratulations. :D

Liv said...

Der er ikke meget der er bedre end en veloverstået eksamen :)

Anonymous said...

congrats! <3

Simone Hagemann said...

TILLYKKE - og det er da en fantastisk karaktere, du kan være stolt af dig selv! (:
www.lady-simone.blogspot.com

DEEME said...

Super godt.. tillykke..

Veronika said...

Congrats babe! :)

I've received results from my last exam and now it's offical! I passed all my exams!!!! Whoop Whoop!!!

Have a great day :)

MichelleHardingMadsen said...

Tillykke - så fortjener du også noget slik :-)

Anna said...

tillykke! :)
men hvorfor troede du at du ville dumpe? var dit projekt da ikke godt, eller hvordan?

Miss Jeanett said...

Thank you so much all of you!
Tusind tak alle sammen!!

@ Veronika
Congrats to you too!!

@ Anna
Jo, den var okay, men under gennemlæsningen fandt jeg ud af, at der egentlig var en masse ting vi havde overset og som vi manglede - hvilket gjorde mig nervøs. Og så vidste jeg ikke hvilke fag de ville spørge mest indtil og der er et hvor jeg virkelig ikke er stærk. Og så fik nervøsiteten vist også bare overtaget i morges...