Jan 30, 2010

Live from CPH

I just wanna say hi here from CPH - I wanted to blog now to show you what I bought today when I went shopping, but the net here keeps going and coming so I'm giving up now after having tried for more than 30 minutes. I'll show you tomorrow when I'm back in Odense. Right now I'm at my sisters and her boyfriends place drinking wine while waiting for dinner to get ready.

Have a great saturday night!

---------------------

Jeg vil bare lige sige hej herfra KBH! Jeg har egentlig siddet og kæmpet med at billede-uploade den sidste halve times tid, da jeg gerne ville vise jer hvad jeg har købt da jeg kort var forbi Strøget tidligere. Men nettet vil simpelthen ikke være gode venner med mig lige nu, så i må vente til i morgen. Jeg nåede at mødes med min fætter i dag og vi fik sgu lige drukket juice ved siden af Lene Espersen og Pelle Hvenegaard på Joe & The Juice (de sad dog ikke sammen haha). Lige nu sidder jeg og drikker et glas vin hos min søster og svoger - og venter på maden bliver færdig.

Ha' en fantastisk lørdag!

2 comments:

Alberthe said...

Kunne ellers være sjovt hvis Lene Espersen og Pelle Hvenegaard sad sammen :D

Miss Jeanett said...

Hehe helt sikkert! Så burde man skrive til Se & Hør!