Jan 5, 2010

Outfit of the day # 71

Photobucket

My outfit from last night when I saw Avater for the second time. This dress is SO comfy - I love it! I've tought of different ways to style it, but I think this is the way the works the best: high heeled boots and chunky jewellery. It may work great with a scarf too, but I wasn't feeling like wearing one last night. List of where the things are from + detailed pic of the necklaces below.

----------------------

Mit outfit fra igår aftes, hvor jeg var i bio og se Avatar for 2. gang. Den her kjole er simpelthen SÅ behagelig! Jeg har tænkt over lidt forskellige muligheder hvorpå jeg kan style den ("hvorpå" ? Siden hvornår er jeg blevet mormor?) og jeg synes altså, at den her måde er den der fungerer bedst: høje støvler og chunky smykker. Er mørkt tørklæde kunne også fungere, men det havde jeg ikke lyst til, at have på igår.


I'm wearing:

Maxi dress from Asos
Boots from Deichmann
Studded bag from My Favorites - Get it here
Guitar necklace "stolen" from Mr. Boyfriend (he doesn't use it - he got it for free)
Necklace from H&M Mens department
Rings from Glitter

Photobucket

8 comments:

Alberthe said...

Hvor ser du godt ud! Jeg ville ønske jeg kunne brug en maxi, ligeså godt (:

Anonymous said...

Gorgeous!

Christina
Blackberry Sherbet
x

Samano said...

EJ hvor er du flot.

Simone Hagemann said...

Jeg elsker virkelig den kjole, den passer SÅ godt til dig (:
www.lady-simone.blogspot.com

Unknown said...

Hvor ser du godt ud:)

Miss Jeanett said...

Tak hvor er i bare søde! Den er virkelig også behagelig at ha' på!

Simone said...

Nøj, hvor ser du altså bare fin ud i den maxi-kjole! Virkelig fin styling!

Sofie Sehested said...

Den kjole klær' dig virkelig!:) jeg ville aldrig kunne tage sådan en kjole på, uden at se totalt dum ud, for det første er jeg en dværg q; og for det andet har jeg for meget julesul på kroppen (;
du er heldig!! :)