Feb 13, 2010

Outfit of the day # 76

Photobucket
Silk tunic from French Connection - Belt from My Favorites (a gift from Friis) - Leggings from Pieces - Boots from Deichmann - Bracelet from Pieces


I'm back from Copenhagen and Copenhagen Fashion Week. I went to a brunch at Friis & Company's and after that I went to a show with KEA. I'll show you pictures from both things tomorrow - I'm SO tired right now. But here's what I had on today!

-----------------------------

Så er jeg tilbage i Odense efter at ha' tilbragt dagen i KBH i forbindelse med fashion week. Jeg var til brunch hos Friis & Co (som træk ud fordi det var så hyggeligt!) og efterfølgende nåede jeg et enkelt show hos KEA (stor tak til Katrine ;) ). Jeg skal nok vise jer billeder, men det bliver i morgen da jeg bare er helt kvæstet. I får dog her lige dagens outfit! Kia legede lige fotograf ude foran Friis.
Bæltet er en gave fra Friis fra et tidligere arrangement sidst i 2009 - bare så det er på det rene.

3 comments:

Veronika said...

Great boots!

Cindy Van Dyck said...

Fabulous look! Love the shirt!



Love, Cindy.
http://glamour-bbey.blogspot.com/

Miss Jeanett said...

Thank you so much both of you!