Feb 19, 2010

X Factor tonight

Right now I'm on the plane to Dubai. I've just realized that I'm missing out of the danish X Factor show both tonight and next friday. That sucks. My favorite is this boy in the video - that's from last week. He's name is Jesper and he's 15 years old.

----------------------------------

Pt sidder jeg ombord på flyet mod Dubai. Kom lige i tanke om, at jeg faktisk går glip af X Factor både i aften og næste fredag, øv. Min ultimative favorit er helt klart Jesper, så vil i ikke være søde at sende lidt extra sms'er hans vej nu hvor jeg ikke kan? Hvem hepper i på?

5 comments:

S said...

Jeg kunne godt nok også lige bruge en tur til Dubai, hehe ;)

Jeg tror også Jesper er en af mine favoritter, selvom de fleste er rigtig gode!

Anonymous said...

Haha du er garanteret med samme fly som min veninde ;D
God tur ;D

Christina/Wemaketherules.wordpress.com

Simone Hagemann said...

Jeg ved ikke helt hvem jeg hepper på, synes at alle synger godt - men Jesper er i hvert fald en af mine favoritter (:
www.lady-simone.blogspot.com

Marie Joost said...

Hej ville bare lige opfrodrer dig, og andre der ellers er interesseret, i at kigge på min blog. Har lige lagt en konkurrence op om en kjole jeg tror du vil kunne lide.

MarieJoost.blogspot.com

Anonymous said...

Han gik videre! Men det var som den sidste sikrede inden de 2 i bunden. Ikke hans aften - men han klarede sig ;-)