Mar 30, 2010

Easterlunch with the family

Nu vil jeg smutte til påskefrokost hos mine forældre med bla. Hr. Kæreste, min fætter Max og Oana fra min klasse. Det skal nok blive sjovt og hyggeligt - og maden er altid lækker! Jeg fandt en "gamle" kjole i skabet som jeg synes skulle tages i brug igen. Skal nok vise jer outfittet på et andet tidspunkt. Og jeg vil hermed efterlade jer med et billede af lækre kager fra da jeg var i Paris i 2008 - totalt ude af kontekst haha.


Cakes from Paris. I'm going to my parens house today where we're having a big easterlunch!

4 comments:

Tanja said...

Åh, kunne godt bruge en påskefrokost lige nu! Nu bliver jeg simpelthen nød til at gå hen og handle. Ih. God dag til dig. : D

- Tanja Katrine

Simone said...

Oj sådan nogle billeder går lige i mine søde tænder!
Go påskefrokost!

/Simone/fashionmanifest

Guapizimo said...

Pyt med om det er ude af kontekst - de ser jo super lækre ud!! :)

Miss Jeanett said...

Hehe tak piger, ja billeder af kage kan man vel altid klare?

God påske til jer også :)