Mar 18, 2010

Guess who?

Jeg er smuttet hjem til mine forældre i dag - hjem til hjemmelavet mad og vante omgivelser. Min mor har altid elsket, at ha' billeder hængende af os 3 søskende (har jo lillesøs og lillebror også). Det her er nok min egen favorit. I kan vel godt gætte hvem det er hehe? (Hvis ikke, så kan jeg afsløre, at det er samme pige som hende på det nederste billede). Jeg synes bare ikke helt, at man kan se det er mig, men nu var jeg jo så også kun 15 måneder gammel på billedet. Mine forældre har tilsvarende billeder af min søster og min bror - også taget da de var 15 mdr. Egentlig en meget cool idé. Skal jeg huske, når jeg selv får nogle unger.


Today I'm visiting my parents. This is a picture my parents have of me where I'm only 15 months old. I like it - I just don't think it looks a lot like me?

No comments: