Mar 22, 2010

Spring and sunglasses

Det fantastiske vejr og alt den dejlige sol i dag har fået mig til at begynde at tænke på solbriller. Jeg køber altid lidt billige solbriller her og der, men jeg vil gerne finde et par der er mine ynglings og som går til lidt af hvert. Disse solbriller fra Gina Tricot var mine ultimative favorites sidste sommer (billedet er fra min ferie på Cypern) indtil de led en grusom, grusom død: jeg satte mig simpelthen på dem. Flot, virkelig flot Jeanett. Nu er jeg derfor på jagt efter min nye solbrille-crush. Jeg er stadig lidt i tvivl om, hvilken brilleform jeg skal gå efter. Dem her på billedet er en wayfarer-look alike.


With all the sun we had today it made me start thinking about finding me some new sunglasses. This picture was taken on Cyprus last summer with my favorite pair of sunglasses that summer. They later "died" when I accidently sat on them. Now I'm looking for my new sunglas-crush.

6 comments:

Anonymous said...

ih hvor trist, måske kan det par magentil findes hos gina tricot igen i går?
jeg har selv udset mig disse fra H&M http://shop.hm.com/dk/shoppingwindow?dept=DAM_ACC_SUN&shoptype=S
ved ikke om de skal være i sort eller brun, men rigtig fine til prisen er de :)
\nina

Cecilie said...

Jeg køber også altid billige solbriller, netop fordi jeg altid sætter mig på dem, eller bøjer dem i tasken eller noget helt tredje.

Jeg har et lille spørgsmål - og jeg forstår selvfølgelig godt, hvis du ikke vil svare på det, da det ikke har noget med denne aktuelle post at gøre. Men jeg kan se at du handler meget på asos, og mit spørgsmål går mht. størrelserne. Kan se de er i UK størrelser og jeg er vildt usikker på hvordan man skal tolke det i forhold til de danske nr. Jeg svarer vel til en størrelse small/medium, med str. 27 i bukser - er det hvad der svarer til en str. 12? :) På forhånd tak :)

//Cecilie
www.standarddansk.blogspot.com

Miss Jeanett said...

@ Nina
Det håber jeg - dem var jeg SÅ glad for. Jeg kan desværre ikke se dit link? H&Ms hjemmeside er super dum, så mange kan ikke linke direkte til tingene derinde.

@ Cecilie
Præcis jeg er bange for at ødelægge de dyre briller.
Jeg vil skam gerne hjælpe dig mht størrelserne på Asos, men det ville være nemmere, hvis du fortalte mig hvilke tal-størrelser du bruger? Altså 36, 38, 40 osv.

Cecilie said...

Årh ja, selvfølgelig :) Jeg ligger vel og roder mellem en 36 og 38 - mest en 38 vil jeg mene :)

Miss Jeanett said...

@ Cecilie
Så ville jeg enten snuppe en str. UK8 eller 10. Nok den som du er oftest - altså en UK10.

Cecilie said...

Tusind tusind tak for din hjælp :) Så er der jo næsten ingen vej tilbage :)

//Cecilie