May 11, 2010

7 hotte damer

D. 3. juni er vi 7 hotte damer der tilbringer aftenen sammen - nemlig de 4 her på billedet og så mig, Tina og Mette. Jeg har altså de bedste veninder - den ene sørgede for Lady Gaga billetter igår og den anden sørgede for billetter til premieren på Sex and the City 2. What more can you ask for? Vi har planer om, at lave noget mad inden og rigtig dulle os op. Det skal nok blive rigtig sjovt! Glæder mig vildt til at se filmen og finde ud af hvad der sker. Ihhhh hvor jeg håber at Carrie løber væk med Aidan istedet for Mr. Big Idiot.
Nå, nu vil jeg smutte på arbejde - Gina-pigen kalder igen!


I'm going to the premiere of Sex and the City - The Movie 2 in Denmark on June 3rd. I'm really looking forward to it!! Can't wait to see what happens to these 4 foxy ladies.

4 comments:

Kittie said...

Åh ja, Aidan skal tilbage i SACT-verdenen! Og ingen baby med Mr. Big, tak!
Super dejlige veninder, du har (;

Simone said...

Lyder da bare for cool altså!:)

/Simone/fashionmanifest

Ms Confashion said...

Oh, hvor er det fedt, fedt fedt!
Glæder mig også max til at se filmen :-)
God arbejdslyst i GT, cool lady!
<3

Miss Jeanett said...

@ Kittie
Jaaa, tilbage med Aidan! Han har været savnet!! Og ja, jeg er sgu heldig med de veninder!

@ Simone
Jeg glæder mig også :)

@ Ms Confashion
Tusind tak :) Og ja, det bliver en fed aften håber jeg!