May 20, 2010

Asos wedges: What colour?

Nu har luret på disse wedges fra Asos et stykke tid - de er de perfekte wedges her til sommeren. Jeg er bare kommet rigtig meget i tvivl om farven. Jeg kan simpelthen ikke vælge mellem disse to farver. Den øverste tan-farvet er en klassiker og kan bruges til det meste, men omvendt har jeg allerede et par sandaler i den farve. Den nude er mere trend-baseret og er ret hot lige nu og jeg har heller ikke sandaler i den farve i forvejen. Hvad synes i? Kom gerne med jeres mening - imens smutter jeg endnu engang til træning. Håber på at blive hot og sommer-klar!


I've been wanting these wedges from Asos for some time now. I just have some doubts about which colour to choose. Tan or nude? What do you think?

18 comments:

Anne said...

Helt klart nude! Er også en farve der sagtens kan genbruges næste år, og den ser bare lidt finere ud :)

Anonymous said...

helt klart sandalerne i nude. de vil være vildt flotte til brune sommerben :)
\Nina

C.H.R.I.M.S. C.R.A.M.S. said...

de helt lyse!

kat said...

jeg er også mest til de nude!

Anonymous said...

Jeg forstår udemærket dilemmaet! :D de er super fede

Anonymous said...

To nude, or not to nude... that's the question;-)

Linee said...

Jeg har dem i nude/stone, og de er vildt flotte. Sørg dog for at imprægnere dem grundigt, da hele sål+hæl er betrukket med stof - og med den farve bliver de altså rigtig hurtigt beskidte.
Men go for it! Jeg er vildt glad for mine..

Anonymous said...

Helt klart nude...! :D Rigtig flot til brune ben + den mørke farve ikke altid er heldig til bare ben.. Kommer meget an på nuancen...

Ditte said...

Jeg melder mig også ind i diskussionen og holder på nude. Men kan godt se problemet i at vælge da den baige/brune også fungere rigig godt til sommerens små kjoler og giver et mere old look. Men holder alligevel på nude da jeg lige kan forstille mig dem i bunden af et par lyse skinnys:)

/Ditte/Modekolibrien.dk

Pernille said...

Nude! De er lækre!

/Pernille
hithereyou.wordpress.com

Simone Hagemann said...

Det skal helt klart være dem i nude (:

Anonymous said...

Jeg ville vælge de nederste. De ser fedest ud (i mine øjne!) ;)

Lou. said...

De pudderfarvede er helt vildt flotte synes jeg, go buy Jeanett! :-).
- Lou.

Tenna said...

Uhh! de er så fede. jeg har lige købt dem i nude! du lokker jo med de sko :D

Annette said...

Jeg ville uden tvivl vælge nude :)

Miss Jeanett said...

Wow, i er helt enige! Nude it is!! ;) Tak for jeres kommentarer!

OLIVIA ♥ said...

Nude! :)

Chaos said...

Jeg er mest til de nude.. :D

Kan så også se, at det er dem, du har valgt.. tror også du bliver mest glad for dem.:D

Ser frem til flash. :)