Jun 7, 2010

Birthday cocktailparty

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Her er lidt billeder fra i lørdags, da jeg holdte pigefødselsdag. Søde piger, gode gave, mojitos, cupcakes og en bytur der først sluttede omkring kl. 06! Jeg havde en SKØN aften! Nu vil jeg smutte ud og spise sushi med Hr. Kæreste, Mikkel og Maria. Nogen der vil ha' opskriften på cupcakes'ne eller ville i bare se dem?


Here's a small selection of photos from the birthday cocktailparty I had for my girlfriends on saturday.

5 comments:

Tina D. said...

Oh, det ser lækkert ud det hele.
Vil også gerne have opskriften, ja tak :D

Charlotte said...

Ja tak opskrift!!!

C.H.R.I.M.S. C.R.A.M.S. said...

hvor ser i godt ud! ;)
jeg vil gerne vide hvor din venindes kjole (hende helt til venstre) med blomsterne er fra? :D

Rikke'M said...

Ej hvor er de søde med pink glasur! Skal selv have cupcake-tema til når studenterrunden kommer hjem til mig, når det bliver tid til det. Synes det er så sødt :P Så ville da meget gerne høre om opskriften!

Miss Jeanett said...

I får lige opskrift i morgen! :)

@ C.H.R.I.M.S. C.R.A.M.S.
Det er en maxi kjole (den gik helt til gulvet) og den er fra Asos :)

@ Rikke'M
Rigtig god idé! Cupcakes er så fine! Jeg skriver opskrift i morgen :)