Aug 17, 2010

H&M Home & Nyt hjem

Lige som flere af de andre bloggere, så synes jeg altså at det er lidt fedt, når der bliver gjort lidt ud af de invitationer man får. Denne gang er det H&M der har kræset lidt for det. Igår modtog jeg denne invitation til launch af H&M Home store i KBH. Invitationen er en metalplade formet som et hus - ret laber invite, if you ask me! Godt gået, H&M! (Jeg har selvfølgelig sløret adresse, tidspunkt og andet relevant info. Tror næppe at H&M ville være tilfreds med, at jeg lige inviterede hele blogland med til festen).
Det er iøvrigt super relevant for mig, at skulle over og kigge på bolig-stuff. Jeg har nemlig en lille nyhed jeg endnu ikke har fortalt jer. Hr. Kæreste og jeg har ENDELIG fået ny lejlighed - og den er dejlig stor! 4 værelser, 100 kvm og stadig i Odense C. Fantastisk! Den er vores fra 1. september, så der er ikke så længe til. Vi regner dog først med at begynde at bo i den nye lejlighed fra 1. oktober. Vi vil gerne tage os god tid til at få malet og indrettet os. Hvis der forresten er nogle af jer der kender nogle gode netshops med tapet, så sig lige til. Vi vil gerne ha' noget sort/hvidt mønsteret tapet for enden af den ene væg i stuen. Men synes det er så dyrt.


I love when people put an effort into things. Look at this invite I just got from H&M to their Home store launch in CPH. It's a metal plate! So cool! And it's actually pretty relevant for me to go and look at things for a home because we're moving! We finally got our selves a bigger apartment. Yay!

7 comments:

Balladen said...

Den suværent bedste tapet forhandler værsgo: http://www.tapet-cafe.dk/

Miss Jeanett said...

@ Balladen
Tusind tak! Ja, hold da op - de har godt nok meget flot. Selvom noget af det er lidt dyrt. Men jeg tror jeg fandt noget jeg kunne bruge - så mange tak!! :)

Anonymous said...

Bare fordi det skærer i øjnene:
afford = have råd til
effort = gøre en indsats

Tillykke med lejligheden, det bliver jo store forhold, så får vi måske også lidt boligblogging med herinde også;-)

lind said...

ej lyder sindsyg lækkert! leder selv lige efter lejlighed i odense c, hvem har du fået den igennem??

Simone Hagemann said...

Tillykke med lejligheden (:

Anonymous said...

Også en god side:
http://www.tapetforum.dk/

Miss Jeanett said...

@ Anonym
Ja, ups - det klokkede jeg vist lige rundt i. Det er hermed rettet!
Og ja, lidt boligblogging tror jeg godt i kan regne med. Jeg vil dog fortsat holde fokus på mode, men det kan nok ikke undgås at der sniger sig en sofa, en lampe og lidt tapet ind her og der ;)

@ lind
Vi har fået den igennem boligportal.dk hvor vi købte et login :)

@ Simone
Mange tak!

@ Anonym
Mange tak, den side vil jeg også kigge på!