Aug 11, 2010

Mit prinsesse outfit

Jeg har virkelig haft krise over hvad jeg skulle ha' på til det royale møde med Prinsesse Marie på næste onsdag. Men når der er krise, så tyr jeg til en god, gammel ven - Asos. Der kan man altså altid finde et eller andet! Jeg fandt den klassiske grå kjole som jeg tænkte ville være fin nok til anledningen. Godt nok er der ikke meget lir' ved den, men det er nok heller ikke en god idé at dukke op i sin mest skanky kjole til sådan et event. Jeg fandt samtidigt den nude oversize clutch som jeg håber vil gå godt sammen med. Mht sko så har jeg tænkt mig at hoppe i nogle tårnhøje nude beauties som jeg faktisk ikke har vist jer endnu. Det var et køb jeg gjorde mig inden jeg tog på ferie.
Der er forresten et par af jer der har spurgt om hvordan og hvorfor jeg skal møde hende. Det er ikke mig der har fået invitationen - det er Hr. Kæreste, fordi han sidder i Odense Byråd og jeg skal "bare" være hans date. Prinsesse Marie kommer til byen, fordi hun skal åbne Odense Blomsterfestival (4 dage hvor hele Odenses bymidte er oversået med blomster der forestiller alt muligt - det er ganske smukt og hyggeligt). Efter åbningen er der en aftenbuffet, hvor hun også deltager og det er så dét vi er inviteret til. Håber det opklarede jeres spørgsmål? :)


In a week from now I'm going to meet Princess Marie of Denmark when she's visiting Odense. This is the dress I bought for that event. It's from Asos.

5 comments:

Simone Hagemann said...

Det lyder som et rigtig flot outfit - glæder mig til at se dig i det (:

Rikke'M said...

Åh. Det perfekte prinsesse-outfit! :)

Ann-Sophie said...

Outfittet er absolut en prinsesse værdigt. Du bliver en smuk repræsentant for os o'ensianere.

Guapizimo said...

Jeg synes du har træffet et perfekt kjole valg! :)

Miss Jeanett said...

Ej, tusind tak piger! Hvor er i bare søde! Jeg skal nok sørge for at tage outfit-billeder den dag :)