Aug 16, 2010

Outfit of the day # 89

Photobucket
Gina Tricot dress - Gina Tricot blazer - Gina Tricot belt - H&M ring - Gina Tricot bag - Primark flats

I får lige mit outfit fra i fredags, da jeg var i København til Fashion Week. Jeg fik luftet den nye taske som jeg købte dagene forinden. Den har en ganske fin størrelse og jeg havde både bærbar og spejlrefleks med i den. Jeg har stadig billeder fra to shows (Minimarket og Ivana Helsinki) og Just Female event som i skal se, men først viser jeg jer lige senere hvad der var i YSL-æsken. Nogle af jer har gættet det (men det var måske heller ikke så svært?).


This was my outfit friday when I was in Copenhagen to attend Fashion Week. I still have some pictures from shows and event that I want you to see, but first I'm gonna show you what was in the YSL box.... later!

4 comments:

Simona said...

you should post more pics of your outfits! + i so love your sense of fashion, think 'ill stop by your blog sometimes ;D
Feel free to check out my blog whenever you like, and tell me your impressions :D

xx Simonne
http://ifsogirl91.blogspot.com

Cindy Van Dyck said...

Hot look!

Simone Hagemann said...

Hvor ser du altså godt ud! (:

Miss Jeanett said...

@ Simonne
Thank you so much! I'll remember that - and try to do more outfit posts. You're very welcome to stop by again sometime :)

@ Glamour Bbey
Thanks sweety!

@ Simone
Mange tak, hvor er du sød!