Aug 28, 2010

Outfit of the day # 92

Photobucket
Asos top - Gina Tricot skirt (tube scarf) - Gina Tricot necklace/halskæde - Forever21 wedges - H&M and Glitter rings


Dagens outfit igår, da jeg var til Kansas City Live (en masse rockmusik under åben himmel) her i Odense. Hr. Kæreste var VIP plus one, så jeg tænkte at jeg ville give det en chance (selvom jeg er en rendyrket poptøs). Jeg fik bekræftet, at pop vist bare er min genre - dog overraskede bandet I got you on tape mig positivt. Jeg fik afvide af vores venner, at de vist også har vundet P3 Guld eller noget. Nederdelen er iøvrigt ikke en nederdel - det er mit nye tube-tørklæde fra Gina Tricot som jeg er trådt ned i og har så sat det pænt efterfølgende. Super behageligt at ha' på!


My outfit from last night when I went to Kansas City Live as Mr. Boyfriends' "plus one". Not much into rockmusic, but I thought I'd give it a try since it was free. FYI, my skirt in the picture is actually not a skirt. It's my new tube scarf from Gina Tricot that I've just used as a skirt. It was very comfy!

12 comments:

TanjaBelinda said...

Fierce outfit Jeanett!! Det ser virkelig cool ud. Og cool detalje at bruge dit tørklæde som nederdel. Det ku være jeg sku kigge efter et tube scarf når jeg nu alligevel skal i Gina Tricot og have 25%:)

God weekend!

Tess : Istla.se said...

Kul att du ville länka =)

Snyggt att du tagit en scarf og gjort som en nederdel.

Anonymous said...

Hvordan har du bundet tørklædet? :) har også selv et tubetørklæde derfra, så vil da lige prøve at gøre det samme.

Klejs said...

Genial anvendelse af tubetørklædet - jeg vil se om jeg kan sy en, så har jeg da mindst to måder at bruge den på.

Disse wedges er for fede.

Cindy Van Dyck said...

Awesome look!

Anonymous said...

Super fin ide med tørklædet. Kan man finde tørklædet på deres hjemmeside, og kunne du evt. linke til det, hvis det var der? Er interesseret i at udleve samme idé. :D

Janne B.T. said...

Du er altså utrolig smuk, hvis man må sige det :) Angående din link-post, er jeg interesseret i at linke, hvis det er. Linker allerede til dig i min blog-roll :)

Bückstabü said...

Sikke et flot outfit! Du ser vildt godt ud i det :)

Miss Jeanett said...

Til jer der spørger om "hvordan" jeg har brugt tørklædet: Jeg har (INDEN jeg tager det på) viklet det 2 gange rundt (altså som om man havde det rundt om halsen og vikler det rundt to gange). Derefter stiger jeg ned i det og trækker det op over numsen. Jeg brugte en 10-15 min efterfølgende på at sætte det ordenligt og sørgede for at det dækkede alle steder. Det kan man jo bare lege lidt med som man vil. Håber det gav mening for jer?

@ Anonym
Det er inde på webshoppen (ginatricot.com) under "Øvrigt tilbehør". Det er der i både grøn, mørk rosa, caramel, mørke og lys grå. Det koster 99 kr.

@ Janne
Det må man ihvert fald godt sige! Den slags komplimenter suger jeg bare til mig :D Og tusind tak!! Jeg har tilføjet dig på min linkliste :)

Og tak til alle jer andres komplimenter - alle de søde ord bliver man sgu helt høj af! Håber i har en fantastisk weekend!

Katrine Anna said...

Lækkert outfit, og fed idé med tørklædet som nederdel! Hvor er du heldig, at du bærer den røde løbestift så godt! :-)
Mht. at linke, er jeg interesseret, jeg linker allerede til dig :-)

http://rasberryrecord.blogspot.com/

Anonymous said...

Woow.. Er helt vild med nederdelen!

Miss Jeanett said...

@ Katrine Anna
Det er hermed fixet - du er nu på min liste. Og mange tak for dine søde komplimenter. Det varmer :)

@ Ditte
Mange tak! :)