Aug 31, 2010

Updated salgsblog

Vi har lige fået penge i dag og alligevel er jeg allerede presset. Ikke fordi jeg har shoppetamok - nej, fordi alle vores penge denne måned skal gå til møbler, maling og generel indretning (ny lejlighed er fedt, men knapt så fedt hvis den er tom). Derfor har jeg smidt en masse op på salgsbloggen: bla. min hvide Gina Tricot kjole med sløjfe og mine H&M denim shorts. Jeg ligger mere på senere - bla. sko fra Vagabond. Jeg har desuden genoprettet et par af annoncerne, da jeg troede de var solgt, men så hoppede køber fra. Kig forbi her på salgsbloggen.
Husk i kan også tilmelde jer som faste læsere inde på bloggen. Derved får i hver ny annonce ind i jeres google reader hver gang jeg opretter nyt.


I've updated my sales blog with a lot of new stuff from Zara, Gina Tricot, H&M, Forever21 and Lipsy. Take a look here.

1 comment:

Gabrielle A. Nickelsen said...

nice! der skal jeg da lige kigge en tur forbi :)

xoxo Anette
www.anettenickelsen.com