Nov 2, 2010

Lanvin ♥ H&M - nu med danske priser!

Photobucket

Så fik jeg også lige fat i de danske priser + enkeltbilleder af mange af de forskellige items fra Lanvin ♥ H&M. Det hele bliver en del dyrere end i UK og USA (i UK koster de fleste af kjolerne hvad der svarer til 850 kroner) og det må jeg indrømme, at jeg bliver lidt harm over. Det er vildt at det skal være SÅ meget dyrere. Tilgengæld er jeg stadig fristet af flere af kjolerne og prøver pt at finde ud af hvilken jeg skal gå efter. Jeg viser mine favoritter senere! Og så advarer jeg: I dag kommer nok til at stå lidt i denne kollektions tegn. Er der noget i skal ha'?


More pictures from the Lanvin H&M kollektion - with danish prices. I think it's a bit expensive, but I'm still considering some of the dresses (you can see which are my favorites later today). Are you planning on buying anything?

Photobucket

14 comments:

Tanja said...

Er helt væk i den sorte til 999,- men ved ikke lige med prisen, hm. Synes den er SÅ smuk på hende i videoen. <3

Rikke'M said...

Åh. Den allersidste kjole, den guldagtige, har lidt mit navn skrevet på sig. Hvor er den smuk og glamour agtig. Den kunne jeg meget godt overveje, omend prisen er en smule forfærdelig. Hvornår lander kollektion i webshoppen/fysiske butikker, ved du det?

Pixels og Poesi said...

Jeg synes priserne er fuldstændigt vanvittigt, og forstår ikke hvorfor det skal være SÅ meget dyrere i DK. Det eneste der frister en smule er tylsagen i rød, til 1800 kroner, og så meget vil jeg altså ikke give for en kjole som på ingen måde er hverdagsegnet, selv for en overdresser som mig :D

Der er da også andre ting som er pæne, f.eks. oneshoulder kjolerne og stiletterne, men ikke noget som virkelig frister.

Gad godt vide hvilke materialer tingene er lavet i, nu de er så dyre.

Miss Jeanett said...

@ Tanja K
Den synes jeg også er fin i videoen, men lidt kedelig her på billedet.

@ Rikke'M
Den kommer på webshoppen og i butikker d. 23. november - dvs. om præcis 2 uger fra nu :)

Lisbeth // itsfashionbaby.dk said...

Æv jeg synes også, det er dybt uretfærdig, at prisforskellen skal være så stor mellem Danmark og England...

june... said...

Jeg er positivt overrasket over de fine ting, jeg overvejer virkelig to ting lige pt. Bare for at prøve at begrænse mig, blondenederdelen og jakken(?) der ligner noget chiffon...

Men priserne gør mig ret sure, jeg har selv sammenlignet med priserne i pund på min blog, og jeg synes det er ret frækt :/ Tør ikke tjekke de svenske priser, for så bliver jeg nok virkelig harm...

/June
pixeleret.blogspot.com

Line said...

Virkelig lækre kjoler! Men som 15-årig uden særlig mange penge, så må jeg nok bare nøjes med at drømme om dem... ØV!

Pernille said...

Nej det er intet af det der tiltaler mig. Jeg synes helt ærlig det ligner udklædningstøj, og ikke på den gode måde. Ja undskyld, det er måske lidt hårdt sagt, det er ikke for at være strid, men nu spurgte du jo :)
Jeg er spændt på at se hvordan det ser ud på "almindelige" mennesker, måske det vinder det.
Og hvad sker der lige med priserne? synes H&M plejer at have næsten ens priser ligegyldig hvor i verden man er :)

Senette said...

Det er vidst ikke helt dårligt planlagt, at jeg tager til London på søndag :D Men umiddelbart tror jeg ikke, at jeg skal have noget, synes det hele er lidt for "fint" til min smag, men det kan være jeg ændre mening, når jeg ser det irl :)

Julie said...

Jeg har virkelig lyst til at købe det hele! Men for at være en lille smule fornuftig og tænke over noget jeg kan have i flere år forhåbentlig, vil jeg vælge one-shoulder kjolen som også fåes i lyserød (den til 1299,-) bare i sort. I videoen ligner det forresten den er sort, men på billedet, det du også har ligner det at den er lilla. Sært! Ellers er jeg på nederdelen i nude og leo-stilletterne!

Simone Hagemann said...

Jeg er ret så fristet af den lilla, dog vil jeg aldrig betale så meget for den. Det er jo sygt så høje priserne er (:

Fru Buur Bækgaard said...

Årh - er ret vild med den gule og den pink. Men jeg ville ALDRIG, ALDRIG købe noget i H&M til så mange penge. Man kan jo få rigtigt designertøj til de penge...

Emma said...

Jeg er ret vild med de 2 t-shirt, især den til 349 kr, med stilletter og tyl :D Men synes godt nok kjolerne er dyre..

Miss Jeanett said...

@ Pernille
Min oplevelse er nu, at H&M er en del billigere i udlandet. Jeg har købt et par helt alm H&M stiletter i Dubai som kun kostede det halve af hvad de kostede herhjemme.

@ Senette
Nu ved jeg ikke hvor længe du skal være i London, men kollektionen udkommer først d. 23. november.

Jeg er selv fristet af et par kjoler, men har endnu ikke besluttet mig om jeg vil kaste pengene efter dem.