Apr 25, 2009

Computer-problems

Sorry for not blogging that much these days, but I have some computer-problems at the moment and I've only got this really, really slow laptop to use. But I'm hoping that it'll be fixed during the weekend.
Last night I had a really nice time with friends, wine and boardgames. We played a game called "Ego" which is a lot of fun. I can really recommend that game! Tonight I'm going to dinner with some friends and that's gonna be fun too. I'm in charge of the appertizers so I need to go shopping before tonight. I think I'm making carpaccio. Have a great saturday!


Sorry for manglende blogindlæg denne weekend, men jeg har lidt computer-problemer pt og alt hvad jeg har til rådighed disse dage er en ufattelig sløv bærbar. Men jeg håber det bliver fixet i løbet af weekenden.
Igår havde jeg en rigtig hyggelig aften med venner, vin og brætspil. Vi spillede et spil der hedder "Ego" som er SÅ sjovt. Det kan jeg virkelig anbefale! I aften skal jeg spise middag med nogle venner og mon ikke der ryger et par drinks ned også? Jeg står for at ordne forretten så jeg skal lige ha' handlet inden. I tror jeg laver carpaccio. Ha' en fantastisk lørdag!

No comments: